Vážený zákazníku,
zde nám můžete poslat svůj servisní požadavek. Po jeho doručení vás naše servisní středisko bude v co nejkratší možné době kontaktovat na telefonním čísle, které uvedete. Požádáme vás o doplňující informace, například:
- další příznaky popsané závady
- záruka zařízení
Následně s vámi telefonicky dohodneme podrobnosti: způsob opravy (u vás, nebo v servisním středisku), předpokládaná doba opravy, případně způsob platby.)
Průběh řešení vašeho servisního požadavku
O postupu řešení vašeho požadavku resp. průběhu opravy budete průběžně informováni e-mailem (pokud ho uvedete).
Registrovaným zákazníkům pro usnadnění komunikace sdělujeme vždy i číslo RMA, pod nímž je jejich požadavek evidován v našem systému.
Vyplňte prosím všechny níže uvedené údaje – vaše osobní údaje slouží výhradně k našim interním evidenčním potřebám.