Bankovnictví a pojišťovnictví
Bezpečné a agilní.
V digitální době není místo pro zastaralé postupy
Rychlý vývoj digitalizace se odráží i v bankovním sektoru a ve službách, které klientům nabízí. Všechny důležité operace probíhají online a lidé i organizace pracují se svými účty, aniž by museli osobně navštívit banku nebo finančního poradce. S nárůstem klientského komfortu se zvyšuje i potřeba zajištění bezpečnosti, inovací a efektivity procesů.
Naplňte přání zákazníků i nároky regulací sektoru
S vysokou mírou digitalizace zákazníci očekávají individuální komunikaci a intuitivní využívání služeb. Příjemná uživatelská zkušenost je cestou k udržení konkurenční výhody v tomto vysoce regulovaném odvětví. Klíč se nachází v technologii, která pomáhá shromažďovat data, vytvářet analýzy, standardizovat procesy a také minimalizovat riziko nedodržování předpisů.